Bewoner zet per ongeluk on afgedopte gaskraan open in Borne.

Borne – De brandweer is woensdag ochtend 18 mei 2022 om 10:37 uur gealarmeerd voor een gaslekkage aan de Azelosestraat. Ter plaatse gaat het om een gaslekkage binnen in een schuur.

De bewoner woont er nog niet zo lang en was opzoek naar een waterleiding voor de tuin en heeft een oude gasleiding open gedraaid die nog niet was afgedopt per ongeluk in de schuur daar heeft bij de oude bewoners een gaskachel gehad die er is uitgehaald. De brandweer gaat met een overdruk ventilator de schuur ventileren om het gas er uit te krijgen en de bewoner gaat er voor zorgen dat de gasleiding word afgedopt.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.